Ik weet wat te doen als het nodig is voor iemand anders en voor mijzelf (als ik alleen ben)
Hue
Reanimatie & EHBO-cursus
Dat ik meerdere situaties herken en dat er basis kennis is om wat te kunnen doen in levensbedreigende situatie
Gertjan
Reanimatie & EHBO-cursus
Aanrader voor iedereen, je zou het maar een keer nodig hebben! Interactieve training, bruikbare tips en trainer kon het goed overbrengen op de groep
Josien
Reanimatie & EHBO-cursus
Praktische tips die je zo kan toepassen mocht de situatie zich voordoen.
Thomas
Reanimatie & EHBO-cursus
Goede inhoudelijke uitleg, maar ook met een vleugje humor, dus leuk om te volgen! Oefenen in de praktijk maakt het realistisch.
Sander
Reanimatie & EHBO-cursus
Een cursus die iedereen zou moeten volgen. Levensreddende inzichten en praktische trainingsessie.
Andreas
Reanimatie & EHBO-cursus
Duidelijke en praktische training waarvan de content direct toegepast kan worden in de praktijk (hopelijk niet nodig natuurlijk). Tevens informeerde de trainer bij aanvang wat ieders uitgangspositie was en reden om deel te nemen. Obv deze input paste hij de inhoud van de training nog wat aan zodat deze nog beter aansloot op de leerbehoefte van de groep.
Marlies
Reanimatie & EHBO-cursus
Een zeer duidelijke uitleg van wat je kunt doen als er zich een noodgeval voordoet. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je dit ook regelmatig opfrist, want je vergeet het snel.
Bea
Reanimatie & EHBO-cursus
Interessante middag! Focus op een paar onderwerpen en nuttig voor zowel op het werk als thuis.
Marc
Reanimatie & EHBO-cursus
Ik vond de training boven verwachting goed! Ik wist niet goed wat ik kon verwachten maar het was precies wat ik zocht. Het was veel (basis) informatie in een korte tijd, maar dat wilde ik ook juist weten. De trainer was erg goed, enthousiast en stond open voor vragen en suggesties. Daarnaast was de acteur heel goed, waardoor het een fijne interactieve training was.
Harm
Reanimatie & EHBO-cursus
Ik vond het een hele goede training. Veel nieuwe en bruikbare informatie, enorm waardevol! Je weet maar nooit wanneer je het nodig zal hebben en het geeft me een veilig gevoel dat ik de handelingen nu weet.
Alma
Reanimatie & EHBO-cursus
We hebben veel geleerd over hoe om te gaan met situaties waarin iemand een hartinfarct, beroerte of ernstige verwonding krijgt. De focus lag niet zozeer op de theorie, maar op praktische voorbeelden uit het dagelijkse leven met heldere uitleg over de consequenties van verkeerd handelen (ook al is niet handelen vaak nog slechter). Ik weet nu ook hoe een AED werkt. Daarnaast hebben we bruikbare en handige apps geïnstalleerd. Echt een aanrader voor iedereen.
Raymond
Reanimatie & EHBO-cursus
De training was heel interessant en leerzaam. Er was een goede balans tussen informatie en praktijk. Ze kregen we veel belangrijke informatie en hadden we mogelijkheid om zelf (op de pop) te proberen. Ook kregen we uitleg over AED en zagen we hoe het werkt. Een geweldig toevoeging van acteur/slachtoffer Frank. Echte aanrader!
Marta
Reanimatie & EHBO-cursus
De uitleg was erg duidelijk en interessant! Er kwam ook iemand langs die allerlei situaties naspeelde, zodat we konden oefenen.
Hayleen
Reanimatie & EHBO-cursus